dinsdag 8 oktober 2019

Stamping Around the World Blog Hop - October 2019






* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language


Come to Gather Suite


Nieuwe maand, nieuwe tutorial bundel. Vandaag laten we van Stamping Around the World in deze blog hop sneak peeks zien van de projecten die we gemaakt hebben voor de tutorial bundel.

Helaas zie je niet het project wat ik gemaakt heb voor de tutorial bundel, dit is een exclusief ontwerp en tref je dan ook nergens aan. Wel ga ik je een project laten zien met de materialen die ik heb gebruikt. 




Voor deze kaart heb ik gekozen voor een 'kleur' techniek. Door op een baby-doekje wat druppels van de refill inkt te doen, vervolgens met de stempel hierop stempelen en afdrukken op zowel Whisper White cardstock als ook op Crumb Cake. Zo zie je wat voor het effect het heeft op verschillende kleuren cardstock.




Ik heb de kleuren Cajun Craze, Pumpkin Pie, Crushed Curry en Garden Green gebruikt. Ook een leuke techniek en effect geeft het, wanneer je blaadjes-stansen ook op het baby-doekje doet en vervolgens stanst. 

Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht



  • Basiskaart is Cajun Craze 10.5 x 29.7cm rillen op 14.85cm
  • Mat Crumb Cake 10 x14.4cm
  • Mat Whisper White 9.5 x 13.9cm
  • Binnenkant kaart Whisper White 10 x 14.4cm
  • Op een babydoekje (zonder olie!) je inktdruppels verdelen.
  • Vervolgens met de stipjes een achtergrond stempelen
  • De bladeren zowel op een restje Whisper White en Crumb Cake Cardstock stempelen
  • Dit doe je ook met de blaadjes-stansen
  • bladeren leuk schikken en een strikje gemaakt met Crumb Cake Ribbon, deze vastzetten met een gluedot.
  • tekst gestempeld op Crumb Cake en gestanst met de Stitched Shapes.
  • binnenkant kaart het grote blad in een hoekje gestempeld

Voor nog meer ideeën kijk dan ook hier, hier, hier en hier.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog -Margriet Siekman- en ga ook zeker even bij de andere Stampin'Up! demonstratrices kijken van het Stamping Around the World design team voor nog veel meer inspiratie en sneak peeks van de oktober tutorial bundel.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter


Veel plezier en tot een volgende keer.





BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code VDRJVATF te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €60 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Shimmery Crystal effects. 





Geen fotobeschrijving beschikbaar.
De bundel van oktober is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 12 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de oktober bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie





GEBRUIKTE MATERIALEN

Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50

Geen opmerkingen: