zaterdag 26 oktober 2019

Ink-Stamp-Share Colour Challenge


Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst


* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language



In deze bloghop van Ink-Stamp-Share is er een colour challenge. Een uitdaging dus om met een aantal kleuren in het zonnetje te zetten en hiermee een leuk project te maken. De kleuren zijn Poppy Parade, Crushed Curry, Petal Pink, Mint Macaron en Purple Posy.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik heb gekozen voor de Christmastime is here Suite. Deze set is vanaf 1 november verkrijgbaar. En deze set is voor vele doeleinden geschikt en zeker niet alleen voor de kerst. 





De kleuren die ik heb gekozen uit de challenge zijn Purple Posy, Mint Macaron en Petal Pink. Zoals je ziet heeft de kaart meteen een hele andere uitstraling en kun je het dus ook voor andere gelegenheden gebruiken dan alleen voor kerst.






alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht


  • Basiskaart Purple Posy 14.9 x 21cm, gerild op 10.5cm
  • Mat DSP Purple Posy 14.4 x 10 cm
  • Shimmery White 13.9 x 9.5 cm
  • De roos gestempeld met Smoky Slate 
  • Met de photopolymer stempelset die bij deze set hoort de roos 'ingekleurd' met Purple Posy voor de roos, Mint Macaron voor de bladeren, Petal Pink voor de besjes.
  • De tekst gestempeld met Smoky Slate en uitgestanst met de Rectangle Stitched dies
  • Bij de teks de faceted dots Purple Posy geplakt.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog - Margriet Siekman - en als je op de next-button klikt kom je uit bij Sandra Roberts en kun je zo bij een ieder kijken wat voor leuke projecten er zijn gemaakt met deze colour challenge. 

Laat je ook een reactie achter op mijn  blog? Ben wel heel nieuwsgierig wat je van mijn project vindt.



Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst


                          Margriet Siekman-Creatief Marsie - je ben nu hier


Veel plezier en tot een volgende keer!





BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code VDRJVATF te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €60 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Shimmery Crystal effects. 







Geen fotobeschrijving beschikbaar.
De bundel van oktober is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 12 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de oktober bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie



GEBRUIKTE MATERIALEN
Mint Macaron Classic Stampin' Pad
Mint Macaron Classic Stampin' Pad
[138326]
€ 8,00

2 opmerkingen:

Liz Yuille - Old Stables Crafts zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liz Yuille - Old Stables Crafts zei

I'm glad I'm not the only one who thinks that Christmas Rose is not just for Christmas. Lx