dinsdag 17 september 2019

Herfst, Herfst wat heb je te koop...



Het weer verandert langzamerhand van mooi zonnig naar regenachtige dagen.
Perfect weer om aan de slag te gaan met de materialen van Stampin'Up!

De komende periode zul je projecten op mijn blog voorbij zien komen gemaakt met de Come Gather Together Suite.





COME TO GATHER SUITE BUNDLE (EN)


Zeg nou zelf....het is toch een prachtige combinatie. Het Design Papier is zo prachtig dat er weinig nodig is om een leuke kaart te maken of bijvoorbeeld een homedeco project te maken. Je zult zien dat het zowel voor de beginnende stempelaar als de meer gevorderde leuk is om met deze suite aan de slag te gaan.



Zoals je ziet is dit een mooie eenvoudige kaart. Alleen cardstock, design papier en een tekst gebruikt. Soms is minder toch net dat stukje meer. #simplestamping





  • Basiskaart is Pretty Peacock 28 x 10.5cm gerild op 14cm
  • Oplegkaart Mint Macaron 13.5 x 10cm
  • Design Papier 13 x 9.5cm
  • Een label gestanst van Whisper White met de Stitched Rectangles dies
  • tekst met Crumb Cake gestempeld.
  • Binnenkaart 13.5 x 10cm en hierop pompoenen gestempeld met Crumb Cake




De gestempelde pompoenen aan de binnekant van de kaart maken het helemaal af. Clean en Simpel zou ik het willen noemen. Alle gebruikte materialen vind je onderaan het blogbericht.

O ja, en de Come Gather Together Suite is als geheel te bestellen maar uiteraard kun je ook alles wat jij er leuk van vindt los bestellen. 

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden wat je van het project vindt.... Je kunt dit laten weten door een reactie te plaatsen onderaan dit bericht.


Een fijne creatieve dag en tot een volgende keer.





BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code 7AXETU7N te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €75 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Snowflake Sequins. 






Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst


De bundel van september is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 12 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de september bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie

     


       

                                                      GEBRUIKTE MATERIALEN

Geen opmerkingen: