vrijdag 20 september 2019

Come Gather Together .....






Hoi, Hoi ik kan maar geen genoeg krijgen van de Come Together Suite. 
Ben bezig met het een en ondertussen krijg ik al weer een idee voor een ander leuk project. Blijkt maar weer eens dat je op vele manieren aan de slag kan met een suite/set. 





Het is exact dezelfde basiskaart die je in de vorige berichten hebt gezien. 
Van clean & simpel naar steeds een beetje extra. Op deze kaart heb ik alles van de Suite gebruikt: het design papier, lint, embelishments. 
Ik heb de blaadjes gestanst en met een dauber Copper metalic inkt aangebracht. Je krijgt hierdoor krijgt het net wat meer ‘herfst’ uitstraling. En je hebt meteen een beetje bling bling op je kaart. 





Uiteraard kun je meer dan alleen kaarten maken. Hoe leuk zijn deze pompoenen? Het idee heb ik van Ronda Wade. Je ponst 6 cirkels van cardstock en 6 cirkels van design papier. Deze cirkels vouw je dubbel en plak je vervolgens om en om aan elkaar. Om ze te laten staan knip je aan de onderkant een stukje eraf. Reepje cardstock als steeltje, strikje van linnen thread en klaar is je pompoen. 










Zo alle 3 de kaarten nog even op een rij: van clean & simpel tot uitgebreid.
De gebruikte producten staan onder dit bericht. Je komt dan direct in mijn webshop terecht. Wil je liever per mail bestellen? Dat kan uiteraard ook stuur je mail naar creatiefmetmarsie@outlook.com. Je betaling kun je doen via een Tikkie of via overschrijving per bank.

Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan een mailtje. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord. Uiteraard verzorg ik met veel plezier je bestelling.


Fijne dag en tot een volgende keer!



GEBRUIKTE MATERIALEN

Geen opmerkingen: