zondag 6 oktober 2019

Tutorial bundel Oktober 2019



Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Hallo,

Het is al weer oktober, de herfst is in volle gang. Heerlijk weertje om lekker bij de kachel creatief aan de slag te gaan. 

Wij van het Design Team Stamping Around the World zitten dan ook niet stil en hebben voor deze maand ook weer een super leuke tutorial bundel voor jullie gemaakt. 


Wat houdt deze tutorial bundel in?
Het is een bundel waarin 12 unieke projecten worden aangeboden. Deze zijn exclusief en zul je nergens anders tegenkomen. De projecten zijn door 12  Stampin'Up! demonstratrices vanuit de gehele wereld dan ook met zorg samengesteld.



Dit kan van alles zijn, kaarten, verpakkingen, homedeco. Daar is een handleiding bij hoe deze projecten te maken. Dat brengt het totaal op 12 voorbeelden met handleidingen per maand. Hoe leuk is dat?

Het document is in het Engels en de maten die gehanteerd worden, zijn in cm en in inches aangegeven. Het is voor iedereen te doen om de projecten te maken, want daar waar nodig zijn begeleidende foto's toegevoegd of filmpjes.

Hoe kom je in het bezit van deze tutorial bundel? 
1.Wanneer je een bestelling van €60 plaatst krijg je de tutorial bundel GRATIS.
2.Meld je aan bij mijn team, TEAM DAISY, en je krijgt de bundel elke maand van mij cadeau!
3.Alleen de tutorial bundel bestellen dan kost deze €13.




Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Een fijne creatieve dag!




BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code VDRJVATF te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €60 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Shimmery Crystal effects. 






Geen opmerkingen: