vrijdag 15 november 2019

We fall in.... Colours november 2019

* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language 




Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Vandaag weer een bloghop van een groep Stampin'up! demonstratrices die gek zijn op kleuren. Zoals je uit de foto kunt afleiden gaan we werken met de kleuren Smoky Slate, Soft Suede en Bermuda Bay.

Tja, en dan... wat ga je maken met deze kleuren. Ik heb het voor mijn doen clean & simpel gehouden. De stempelset Nature's Beauty stond me al een poosje aan te staren vanuit mijn stempelkast.


Hiermee breng ik niet alleen de stempelset onder de aandacht maar ook dat Stampin'Up! in alle landen waar ze actief is een goed doel steunt.
Voor Nederland is dit MIND . Het is een organisatie die zich inzet voor o.a. psychische problemen bij jongeren. Van elke Nature's Beauty stempelset die verkocht wordt, draagt Stampin'Up! €3 af aan deze stichting. Als dat geen mooi gebaar is?




Zoals ik al zei heb ik een clean & simpele kaart gemaakt.
Om een mooie kaart te maken heb je niet altijd veel materiaal nodig.
In dit geval alleen papier en inkt en een mooie stempelset.


Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht



  • Basiskaart is een Notecard van de Notecards & Envelopes
  • Restje Shimmery White 
  • Hertje met Soft Suede gestempeld; deze eerst 1x afstempelen op een kladje
  • Hertje nog een keer stempelen op masking tape en uitknippen zodat je deze op je reeds gestempelde afbeelding kan leggen.
  • Met een sponge brayer de kleuren Bermuda Bay en Smoky Slate aangebracht. 
  • De boompjes hierop gestempeld met Soft Suede en de kleine sneeuwvlokjes met Smoky Slate
  • Afbeelding uitgestanst met de ovale Stitched Shapes Dies en met dimensionals op de kaart geplakt
  • Tekst is van de Nederlandse set Knusse Kerst en gestempeld met Smoky Slate.

Wil je het goede doel ook steunen? De stempelset of andere Stampin'Up! materialen zijn bij mij te bestellen en kun je doorgeven via creatiefmetmarsie@outlook.com. Ik verzorg met veel plezier je bestelling.
Heb je nog vragen of wil je meer info? Schroom dan niet om contact met me op te nemen.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog - Margriet Siekman -. Wanneer je op de next button klikt kom je bij de volgende en hop je zo verder.






DEELNEMERS BLOGHOP

Margriet Siekman – je bent nu hier👈



  Veel plezier en geniet van alle inspiratie die voorbij komt.
Creatieve Groetjes,






BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code DTPY7HAQ te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €60 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Shimmery Crystal effects. 








De bundel van november is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 12 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de november bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie

 


GEBRUIKTE MATERIALEN
Sponge Brayers
[141714]
€ 9,50

2 opmerkingen:

Samira's Kreative Welt zei

Eine schöne Karte hast du da gezaubert. Vielen Dank für's zeigen

Claudia Strauchfuß zei

Wow. Sehr schön! Es sieht so richtig schlicht und doch großartig aus. gefällt mir sehr :).

LG
Claudia