dinsdag 12 november 2019

Stamping Around The World Blog Hop November 2019




* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language



En dan is het zomaar weer november! De tijd gaat snel zeg; gisteren nog Sint Maarten gevierd. Zo leuk al die kindertjes met mooie lampions, de een nog mooier dan de ander. Binnenkort het Sinterklaasfeest gevolgd door kerst.

Wij van het design team van Stamping Around the World hebben deze maand ook weer een super leuke tutorial bundel samengesteld. Hiervan krijg je in deze bloghop een sneak peek.

Let It Snow

Ik heb voor het project van de tutorial bundel de Let it Snow Suite gebruikt. Helaas zie je hier niet wat ik er mee heb gemaakt. Dit blijft een exclusief project die je niet ergens anders tegen zult komen.

Wel gebruik ik voor vandaag hetzelfde materiaal waarmee mijn tutorialproject is gemaakt. 



                       SNOWMAN SEASON PHOTOPOLYMER STAMP SET (EN)





De basis van deze kaart is Costal Cabana Cardstock. Hierop een mat van Whisper White waarop ik sneeuwvlokken random heb gestempeld met Costal Cabana inkt. Deze heb ik eerst 1x afgestempeld voordat ik op het Whisper White heb gestempeld. Verder een strook Designer Papier verticaal hierop gelijmd.

Hierop een mat van Flirty Flamingo met daarop nog een stuk Designer Papier.
Een restje Whisper White gestanst met de Rectangle Stitched Dies en hierop de sneeuwman in Memento Black en de tekst in Costal Cabana gestempeld.


Een stukje Real Red Curly Ribbon aangebracht en hiervan de uiteinden wat uit elkaar geplozen. De uitgestanste rechthoek met dimensionals op het designer series paper bevestigd.




Ben je al nieuwsgierig geworden wat ik heb gemaakt voor de tutorial bundel?
Hieronder staat beschreven hoe je in het bezit kunt komen van de tutorial bundel. Wil je een van deze producten of ander Stampin'Up! materiaal willen bestellen dan verzorg ik met veel plezier je bestelling. Dit kan je doorgeven via creatiefmetmarsie@outlook.com 

Ik wil je bedanken voor je bezoek aan mijn blog. Wanneer je klikt op de naam onder die van mij - Margriet Siekman - dan hop je zo bij een ieder van ons Design Team langs en krijg je inspiratie in overvloed.


Veel Plezier met hoppen en tot een volgende keer!






BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code DTPY7HAQ te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €60 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Shimmery Crystal effects. 








De bundel van november is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 12 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Plaats een bestelling en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de november bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie

 


GEBRUIKTE MATERIALEN

Geen opmerkingen: