zaterdag 9 november 2019

Christmas Gleaming Curtain Fold Card


* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language






Vandaag staat er van een You Tube filmpje van deze kaart online.
Ik heb gewerkt met Stampin'Up! producten uit de Brightly Gleaming Suite uit de herfst/wintercatalogus.




De materialen die ik hiervoor heb gebruikt staan onderaan dit blogbericht.
Ben je enthousiast geworden en zou je iets van deze producten willen bestellen of wellicht andere Stampin'Up! materialen, ik verzorg met veel plezier je bestelling. Je bestelling kun je mailen naar creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan rechtstreeks in mijn webshop bestellen:http://bit.ly/2KpOKcZ

Heb je vragen of wil je meer informatie? Mail naar creatiefmetmarsie@outlook.com



Door op de foto te klikken kom je direct bij de video-tutorial.




Veel plezier en tot een volgende keer!





BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code DTPY7HAQ te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €60 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Shimmery Crystal effects. 








De bundel van november is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 12 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de november bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie



GEBRUIKTE MATERIALEN
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Snail Adhesive
[104332]
€ 8,50

Geen opmerkingen: