zondag 8 december 2019

Kre8tors Blog Hop - december 2019


* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language



Elke 2e zondag van de maand vindt de Kre8tors blog hop plaats.
Deze keer is het thema kerst. Heel toepasselijk natuurlijk want voordat we het weten is het zover.

Ik heb een workshop gegeven en tijdens deze workshop hebben gewerkt met de Wrapped in Plaid Suite. Een suite met vele mogelijkheden.



Bij deze suite heb je een stempelset met bijpassende pons. Een perfecte combi voor iemand die net begint met stempelen. Uiteraard kan ook de gevorderde stempelaar prima hiermee uit de voeten.



Ik heb de workshop dan ook van clean & simpel opgebouwd. Zoals je hierboven ziet is er gestempeld en voor een extra dimensie een boompje geponst en deze met dimensionals er op geplakt.

Uiteraard wilde ik ook het mooie design papier laten gebruiken. Er zijn zoveel mogelijkheden mee. Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit blogbericht.







Daarnaast hebben we ook een mini pizzabox versierd. De strik er bovenop is gemaakt door een aantal strips te snijden en door deze op een bepaalde manier te vouwen krijg je dit leuke resultaat.



En zoals je ziet hebben we gebruik gemaakt van de Nederlandse teksten van Stampin'Up! Zo leuk dat deze steeds meer beschikbaar zijn.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met bovenstaande projecten. Als je nog meer inspiratie wilt zien klik dan op de next button, je komt dan zo bij een ieder langs die aan deze bloghop meedoet. 







Roll Call List


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer!




MINI CATALOGUS AANVRAGEN

20200103_JANJUN20_en-UK
Wil je ook graag in het bezit komen van de nieuwe mini catalogus 2020?
Deze is vanaf 3 januari 2020 geldig. Je kunt de catalogus bij mij reserveren.
Wanneer je het afgelopen 6 maanden een bestelling bij mij hebt gedaan, workshop hebt gevolgd krijg je de catalogus automatisch toegezonden.
Geen bestelling gedaan maar wil je wel een catalogus?
Dan vraag ik een bijdrage in de verzendkosten van €2.50.Deze verzendkosten krijg je terug wanneer je een bestelling plaatst.
Vul dit formulier volledig in en je krijgt de catalogus half december per post toegezonden.
Als je al bij een demonstratrice besteld, vraag haar dan om een catalogus; dit is wel zo fair.
De catalogi worden ons namelijk niet kosteloos ter beschikking gesteld door Stampin'Up!


Ook graag invullen als je bestelling en/of workshop hebt gedaan. Zo weet ik exact hoeveel ik moet bestellen



klik op de foto om naar formulier te gaan
20200103_JANJUN20_en-UK



BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.


Gebruikte Materialen

6 opmerkingen:

Su Mohr zei

Margriet,
You showed off this bundle beautifully. I can't decide which project I like best!

Jan Musselman zei

You have created a great card collection! That Bow is special, love it. TFS

Angie McKenzie zei

Love that you used the Suite, Margriet! Love how you showcased the stamps, the DSP and the punch! And the strips of DSP to make the bow... WOW! Thanks for the inspiration.

Tricia Butts zei

Wonderful variety of projects with this suite. Love the way you have used the designer series paper

Janey zei

Very nice layouts with your DSP!

Melissa's Kre8tions zei

Love this suite so much! So many beautiful projects! Thanks for sharing and hopping with us!