woensdag 25 december 2019

Stempel Schatten Bloghop december 2019 - oud en nieuw

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language



Het lijkt altijd verder weg dan het is en staan de feestdagen voor de deur. De 1e kerstdag is bijna voorbij. Ik hoop dat je er van hebt genoten met allen die je lief zijn en er gezellige dag van hebt gemaakt.

Vaak is deze tijd ook een beetje terug kijken op het afgelopen jaar en een vooruitblik op het jaar dat gaat komen. En daar gaat het vandaag over in de bloghop van de groep Stempel Schatten. Aan de slag met materialen uit de jaarcatalogus en met nieuwe producten uit de minicatalogus en/of Sale-a-Brationfolder.




De minicatalogus gaat in op 3 januari aanstaande. Tegelijkertijd begint ook de Sale-a-Bration van 3 januari t/m 31 maart 2020. Het jaarlijks terugkerend feestje van Stampin'Up!, waarbij je bij iedere besteding van €60 een gratis artikel uit de Sale-a-Brationfolder mag kiezen.


Afbeeldingsresultaat voor sale a bration stampin up 2020

Alle informatie over de Sale-a-Bration 2020 vindt je op deze pagina. Zeker de moete waard om te kijken! Je hebt echt super veel voordelen in deze periode.

Ik ben vandaag aan de slag gegaan met de stempelset Beautiful you. Deze set staat al een tijdje op de plank maar nog te weinig gebruikt.


Ik heb me laten leiden door de dansende dame en het Golden Honey Specialty Designer Papier uit de Sale-a-Brationfolder. Ja en dan ga je bedenken hoe je dit in het thema kan toepassen. Maar het is zeker gelukt. 




Het mooie papier heb ik als basis genomen voor de achtergrond van de kaart. Hiervoor heb ik de Tailored pons gebruikt. Vervolgens deze in een willekeurig patroon op Basic Black cardstock gelijmd.De dansende dame heb ik met memento inkt gestempeld en uitgestanst met de stitched shapes framelits. 



Het 'rokje' wat ze draagt heb ik met de Daisy pons gemaakt. 1x uit het designer papier gestanst en de bloem doormidden geknipt en deze vervolgens op elkaar gelijmd. Het rokje en de dame heb ik ingekleurd met de Stampin'Blends Rococo Rose light. Dit om een klein beetje kleur toe te voegen.

De tekst 'Gelukkig Nieuwjaar' komt van de Nederlandse stempelset Van Alles Wat. En zo danst deze dame het nieuwe jaar in...

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. Als je op de naam klikt onder die van mij - Margriet Siekman- kom je bij de volgende deelnemer van de Bloghop en kun je zo je rondje 'hoppen'. Er komt weer de nodige inspiratie voorbij.


Ik wil je nog fijne feestdagen wensen en een goed uiteinde en een gezond, gelukkig en creatief 2020!

Groetjes, 


MINI CATALOGUS AANVRAGEN

20200103_JANJUN20_en-UK
Wil je ook graag in het bezit komen van de nieuwe mini catalogus 2020?
Deze is vanaf 3 januari 2020 geldig. Je kunt de catalogus bij mij reserveren.
Wanneer je het afgelopen 6 maanden een bestelling bij mij hebt gedaan, workshop hebt gevolgd krijg je de catalogus automatisch toegezonden.
Geen bestelling gedaan maar wil je wel een catalogus?
Dan vraag ik een bijdrage in de verzendkosten van €2.50.Deze verzendkosten krijg je terug wanneer je een bestelling plaatst.
Vul dit formulier volledig in en je krijgt de catalogus half december per post toegezonden.
Als je al bij een demonstratrice besteld, vraag haar dan om een catalogus; dit is wel zo fair.
De catalogi worden ons namelijk niet kosteloos ter beschikking gesteld door Stampin'Up!


Ook graag invullen als je bestelling en/of workshop hebt gedaan. Zo weet ik exact hoeveel ik moet bestellen



klik op de foto om naar formulier te gaan
20200103_JANJUN20_en-UK



Little Ladybug gastvrouwclub


Tijdens de Sale-a-bration kun je de Little Ladybug stempelset in je bezit krijgen bij een besteding van €375. Omdat niet iedereen zo'n grote bestelling plaatst heb ik speciaal voor de maanden januari t/m maart 2020 een Little Ladybug gastvrouwclub georganiseerd. Hierdoor worden de kosten gespreid en kun jij toch deze stempelset aan je collectie toevoegen. 
Vul onderstaand formulier in als je mee wilt doen. Ik heb hiervoor 3 deelnemers per groep nodig. Alle informatie hierover vind je in deze post.



BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.







GEBRUIKTE MATERIALEN
Daisy Punch
[143713]
€ 22,00

2 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan Margriet! Oud en Nieuw op verschillende manieren. Een fijne 2e Kerstdag nog en de beste wensen voor een creatief 2020!

elly zei

Wat een top idee om op deze manier het designpapier te gebruiken! Heel leuk om zo oud en nieuwe te combineren. Wens jou een heel fijne jaarwisseling en een geweldig 2020!Gr.Elly