vrijdag 20 december 2019

We fall in.... Colours december 2019

* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language



Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Vandaag een blog hop met een groep Stampin'Up! demonstratrices die jullie inspireren met kleur. De kleuren die we gebruiken zijn Smoky Slate, Blushing Bride en Grapefruit Grove. Dit is niet meteen de kleurencombinatie waar ik voor zou gaan. Het was wel even een uitdaging.




Ik ben aan de slag gegaan met de Nieuwe Bloesems Bundel. Ja, je leest het goed.... dit is 1 van de nieuwe Nederlandse stempelsets uit de minicatalogus 2020. Deze is vanaf 3 januari 2020 verkrijgbaar.




Als basiskaart heb ik Smoky Slate genomen en hierop een mat van Grapefruit Grove gelijmd. Het Blushing Bride cardstock heb ik geëmbosst met de Parisian Flourish 3D embossing folder. 





Op Shimmery White heb ik de afbeelding en tekst gestempeld in Smoky Slate. De blaadjes van de bloemen heb ik ingekleurd met een Blender Pen met de kleur Blushing Bride.





En heb je het lint gezien? Dit is eigenlijk wit (whisper white). Dit heb ik bijpassend gemaakt door met de Grapefruit Grove Stampin'Write Marker het te kleuren. Wel goed laten drogen!
Uiteraard kan een beetje bling niet achterblijven en heb ik voor de hart van de bloemen champagne rhinestone basic jewels gebruikt.




  • Basiskaart Smoky Slate cardstock 21cm x 14.85cm, rillen op 10.5
  • Mat van Grapefruit Grove cardstock 10cm x 14.4cm
  • Blushing Bride cardstock 9.5cm x 13.9cm en deze embossen met de Parisian Flourish 3D embossing folder
  • Shimmery white 9cm x 11cm. Hierop de bloem en tekst stempelen met Smoky Slate 
  • Met een blender pen met Blushing Bride de bloemen inkleuren
  • een stuk crinkled seam binding ribbon kleuren met de Grapefruit Grove Stampin'Write marker. Zorg wel dat het goed droog is i.v.m. vlekken die je anders op je project krijgt
  • hart van de bloemen voorzien van champagne rhinestone basic jewels.
--------

De gebruikte producten zijn vanaf 3 januari te bestellen. Heb je ik je enthousiast kunnen maken? Uiteraard verzorg ik graag je bestelling. En het leuke is dat vanaf 3 januari t/m 31 maart 2020 de Sale-a-Bration begint.
Alle informatie hierover vindt je hier

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog (Margriet Siekman). Door op de next-button te klikken kom je steeds bij de volgende deelnemer van deze bloghop. 
Klik zeker verder, je zult geweldig mooie, inspirerende projecten voorbij zien komen. 






Veel plezier met deze hop en tot een volgende keer!



MINI CATALOGUS AANVRAGEN

20200103_JANJUN20_en-UK
Wil je ook graag in het bezit komen van de nieuwe mini catalogus 2020?
Deze is vanaf 3 januari 2020 geldig. Je kunt de catalogus bij mij reserveren.
Wanneer je het afgelopen 6 maanden een bestelling bij mij hebt gedaan, workshop hebt gevolgd krijg je de catalogus automatisch toegezonden.
Geen bestelling gedaan maar wil je wel een catalogus?
Dan vraag ik een bijdrage in de verzendkosten van €2.50.Deze verzendkosten krijg je terug wanneer je een bestelling plaatst.
Vul dit formulier volledig in en je krijgt de catalogus half december per post toegezonden.
Als je al bij een demonstratrice besteld, vraag haar dan om een catalogus; dit is wel zo fair.
De catalogi worden ons namelijk niet kosteloos ter beschikking gesteld door Stampin'Up!


Ook graag invullen als je bestelling en/of workshop hebt gedaan. Zo weet ik exact hoeveel ik moet bestellen



klik op de foto om naar formulier te gaan
20200103_JANJUN20_en-UK



BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.




GEBRUIKTE MATERIALEN
Blushing Bride Classic Stampin' Pad
Blushing Bride Classic Stampin' Pad
[131172]
€ 8,00
Blender Pens
[102845]
€ 14,50

Geen opmerkingen: