vrijdag 6 september 2019

Design Papier Actie






Design Papier Actie!!


In september heeft Stampin'Up! een super leuke actie met design papier.
De actie is geldig van 4-30 september 2019. 4 halen = 3 betalen.

Wat houdt deze actie precies in?
Uit een geselecteerd aantal design papier maak jij je keuze en dan mag je 4 pakketten kiezen en je betaald er uiteindelijk maar 3. Hoe leuk is dat?

En zeg nou zelf....wie is er niet gek op papier?! Of je nu van bloemen, vogels, of kleurrijk papier houdt, voor een ieder zit er zeker iets van zijn/haar gading bij.

     







Alles op een rijtje:
  • Actie is van 4 t/m 30 september
  • Je kan kiezen uit een geselecteerd aantal design papier
  • De hoeveelheid is onbeperkt
  • 4 halen = 3 betalen

Hieronder zie je uit welke pakketten bij de actie horen.





De hele maand september kun je gebruik maken van deze fantastische actie. 
Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Bestel je via mijn webshop vergeet dan niet de Hostess Code 7AXETU7N te gebruiken. Wanneer je besteding meer dan €75 (excl.verzendkosten) is, dan ontvang je van mij de Snowflake Sequins. 

SNOWFLAKE SEQUINS


Ben je gek op mooi papier? Sla dan deze maand je slag. Er is zoveel moois mee te maken. Zoals collega Stampin'Up demonstratrice Kylie Bertucci uit AustraliĆ« zegt: Love it, Chop it! of vrij vertaald  Hou ervan, zet de schaar er in!

Heb je nog vragen, schroom niet en laat het me weten.

Fijne dag!






Geen opmerkingen: