dinsdag 6 maart 2018

Er is er één jarig hoera, hoera! | Picture Perfect Birthday

Afgelopen zondag hebben we de verjaardag gevierd van mijn schoonzus. Ik had al een leuk bloemetje gekocht maar wilde toch nog net even iets extra's toevoegen. En hier kwam de set Picture Perfect Birthday helemaal van pas. Het Designer Papier van deze set is zo leuk. De ene zijde heeft fotografische afbeeldingen en de andere zijde van het papier heeft grafische afbeeldingen.



De basis voor de box is Bermuda Bay Cardstock. Lint om de box te kunnen sluiten aangebracht en op Lemon Lime Twist Cardstock het designer papier Picture Perfect Party geplakt en deze vervolgens over het lint op de basis bevestigd.



Voor de binnenkant heb ik doosjes gemaakt van Lemon Lime Twist met de Window Box Thinlits. Deze trapsgewijs aan de binnenkant van de basis geplakt. Bij het plaatsen van het bovenste doosje heb ik eerst de deksel aangebracht. Deze is ook gestanst met de Window Box Thinlits. Daarna het bovenste en laatste doosje geplakt


De deksel is voorzien van een strik die ik heb gemaakt van een aantal stroken Designer Series Paper. In het midden van de strik heb ik een Glitter Enemal Dot geplakt voor een klein beetje bling.
De voorkant voorzien van een cirkel gestanst met de Stiched Shapes Framelits. Rand gedauberd met Bermuda Bay. Kaarsjes en tekst komen van de stempelset Picture Perfect Birthday. 
Doosjes gevuld met heerlijke caramel fudge, strikje er om en je hebt een mooi cadeautje. En ik kan jullie vertellen dat het letterlijk en figuurlijk in de smaak is gevallen.


Ook heb ik een bijpassende envelop gemaakt met de Lots to Love Box Framelits  met hierin een cadeaubon.



 

Ik vind het zo'n leuke combinatie van kleuren. Bermuda Bay, Berry Burst, Lemon Lime Twist, Peekaboo Peache en Pool Party. Kleuren om vrolijk van te worden en Super geschikt voor een verjaardagsfeestje (een ander feestje kan natuurlijk ook 😊).

Enne... het is nog tot 31 maart 2018 Sale-a Bration. Bij iedere besteding van €60 mag je een GRATIS artikel uit de Sale-a-Brationfolder kiezen. 
Een suggestie is wellicht de stempelset Picture Perfect Birthday en de Window Box framelits. Je kunt dan zelf ook deze prachtige box maken. 

Een andere combinatie is misschien de stempelset Picture Perfect Birthday + Picture Perfect Party Designer Series Paper + Picture Perfect Party Cardstock Pack + Picture Perfect Party Classic Stampin'Spots + Simple Stripes Textured embossing folder.

Wat je keuze ook mag zijn, ik help je graag! Stuur je mail naar creatiefmetmarsie@outlook.com

Voor nu een fijne dag gewenst en tot een volgende keer.

Gebruikte Materialen
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00




Geen opmerkingen: