dinsdag 13 maart 2018

Een leuk mannencadeau | Truly Tailored

Soms is het best lastig om een een leuk passend cadeau te vinden voor iemand die alles al heeft. Of het nu voor een dame is of voor een heer. Tenminste ik vind het lastig...
Maar ik heb weer wat leuks gemaakt (al zeg ik het zelf)
Een mannen item. En daar leent de set Truly Tailored zich natuurlijk uitstekend voor. 




De basis van deze cadeau box is een vel Crumb Cake Cardstock van 12"x 12".
Deze is gerild op 6 cm, 23.5 cm en 26.5 cm. Vervolgens draai het papier 90° en dan op 6" doormidden snijden. Ik heb de hoeken aan de bovenkant van de box afgerond.
Je kunt natuurlijk de box naar geheel eigen inzicht decoreren/bestempelen.


De binnenkant heb ik bestempeld met de stippen uit de set Timeless Textures. In een giftbox (helaas uit het assortiment) een klein flesje wijn gedaan en deze voorzien van een banderol van het True Gentleman Designer Series Paper. Ook de repen chocolade heb ik van een banderol voorzien. Hierop met de Labeler Alphabet de tekst proost en jammie gestempeld met Night of Navy.                   
Deze uit geponst met de Tailored Tag Punch en op een stukje Night of Navy Cardstock geplakt. Met een heel klein randje rondom uitgeknipt en op de banderol bevestigd.


Verder heb ik met de Envelope Punch Board een envelopje gemaakt. De tekst komt uit de set Truly Tailored. In de envelop heb ik voor de jarige nog wat geld gestopt. 


De buitenkant heb ik voorzien van Designer Paper en hierop een kaart gemaakt met de basis Tranquil Tide. Met de pons een aantal verschillende soorten Designs uit geponst. Op een strookje Crumb Cake een tekst gestempeld en met een nietje een stukje bijpassend lint bevestigd. Deze strook met dimensionals opgeplakt. Met het mooie corduroy lint de box dicht geknoopt.

De ontvanger was zeer in zijn nopjes met het mooie, originele cadeau. 

Hieronder vind je alle materialen die ik gebruikt heb voor het maken van de cadeau box. Ben je enthousiast geworden en zou je ook aan de slag willen met deze Stampin'Up!®artikelen? Ik help je graag. Neem contact op via creatiefmetmarsie@outlook.com 

Alleen deze maand nog bij iedere €60 een gratis artikel uitzoeken uit de Sale-a-Brationfolder


Gebruikte Materialen
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00




Geen opmerkingen: