dinsdag 20 maart 2018

Sale-a-Bration 2018| Heartfelt Blooms


We kunnen gaan aftellen. Nog 12 dagen duurt het Sale-a-Brationfeestje van Stampin'Up!®. Deze week wil ik een aantal producten uit de Sale-a-Brationfolder voorbij laten komen. 

Om te beginnen de Heartfelt Blooms. Een prachtige stempelset die je voor verschillende gelegenheden kunt gebruiken. De mogelijkheden zijn zeer divers.



Voor deze 2 kaarten als basis Smoky Slate gebruikt. De bovenste geheel vrij rustig gehouden door in dezelfde kleur de prachtige bloem te stempelen.
De onderste kaart heb ik deels geëmbosst. Op Whisper White de bloem gestempeld en vervolgens gemat op Powder Pink. De kern van de bloem ook ingekleurd met Powder Pink voor een klein accent. 


Door de bloem in kleur te stempelen, krijg je meteen een heel ander effect.
Basiskaart is Crumb Cake. Hierop ik de bloem random gestempeld. Op Verry Vanilla de bloem in Berry Burst afgedrukt. Daarna op een restje nog een keer  en de bloem vervolgens rondom uitgeknipt. Het hart van de bloem met Peekaboo Peach ingekleurd. De bloem met vouwbeen iets opgebold en met dimensionals opgeplakt. Met linnen thread een strik gemaakt. De tekst is gestempeld in Wild Wasabi. 


En omdat ik geen genoeg kan krijgen van deze mooie, veelzijdige set heb ik nog een kaart gemaakt maar nu met als hoofdkleur Peekaboo Peach. Dit is geheel buiten mijn comfortzone, maar soms moet je eens iets anders proberen toch? De basiskaart heb ik geëmbosst en hier vervolgens een mat gemaakt van Lemon Lime Twist. Zoals je ziet is ook dit geëmbosst. Het Whisper White rondom gedauberd met Peekaboo Peach. De tekst die ik heb gebruikt komt uit de set Recht uit het Hart. Een van de Nederlandse stempelsets te verkrijgen bij Stampin'Up!®.

Zoals aan het begin van het bericht al genoemd:het is bijna het einde van Sale-a-Bration. Tot en met 31 maart aanstaande kun je bij een besteding van €60 of een veelvoud hiervan een gratis artikel uit de Sale-a-Brationfolder uit zoeken.
En de keuze is reuze! Want je kon al uit veel gratis artikelen kiezen maar Stampin'Up!® maakt er een nog een groter feestje van door nóg meer artikelen toe te voegen. 

Voor meer GRATIS artikelen klikker-de-klik hier en hier
Alle informatie over de diverse Sale-a-Brationvoordelen kun je uitgebreid hier lezen. Mocht je nog vragen hebben en/of een bestelling willen plaatsen dan kun je een mail sturen naar creatiefmetmarsie@outlook.com. Ik help je graag verder.

Voor nu een hele fijne creatieve dag en tot een volgende keer.

Gebruikte Materialen
Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00







Geen opmerkingen: