donderdag 2 april 2020

Ornate Garden suite - Siertuin collectie in + MEGA tutorialbundel





* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language





De nieuwe Siertuin-collectie is beschikbaar! 
Dit is een collectie die je straks terug gaat vinden in de nieuwe jaarcatalogus die in juni aanstaande uitkomt. Hoe leuk is dat je daar nu al gebruik van kunt maken?!


Om te bestellen klik op onderstaande foto.

Ornate Garden - Siertuin Collectie (NL)154156 
Je komt dan meteen in mijn online webshop. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard en de producten worden binnen 2-5 werkdagen bij je thuisbezorgd.
Liever per mail bestellen? Stuur dan een mail naar: creatiefmetmarsie@outlook.com



Misschien wil je wat inspiratie om te weten hoe je deze geweldige bundel kunt gebruiken?
Als je deze suite bij mij koopt, ontvang je deze MEGA BUNDEL GRATIS!!!!!!
Deze bundel bevat 90 tutorials en we weten dat het je zoveel ideeën zal geven die je meteen kunt gebruiken zodra je suite bij je binnen is. De bundel is samengesteld door Stampin'Up!demonstratrices all over the world. Deze groep volgt een trainingsprogramma bij Kylie Bertucci en zijn in de gelegenheid gesteld om samen deze Mega tutorialbundel samen te stellen waar jij nu van kunt profiteren!

Ben je geen klant van mij? Of misschien ben je een Stampin'Up! demonstratrice? Je kunt deze bundel kopen voor €19,= 















BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.

Geen opmerkingen: