woensdag 1 april 2020

NL-Stampin'Up! demo's bloghop - Ornate Garden Suite


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language


Vanaf vandaag is er een nieuwe product-suite van Stampin'Up! beschikbaar. Een zogenaamde early release oftewel een primeur op de komende jaarcatalogus. Het is de Ornate Garden Suite en op zijn Nederlands gezegd Siertuin-collectie.
Samen met een groep Nederlandse Stampin'Up!demonstratrices gaan we je jullie in deze bloghop inspireren met projecten gemaakt met deze Suite.
Ga er maar eens lekker voor zitten, neem een kopje koffie/thee en laat je verrassen!









Het project wat ik je laat zien heb ik gemaakt voor de Happy Mail Swap van de Online Stampin Party NL facebookgroep. Alle credits van het ontwerp gaan dan ook naar DaniĆ«lle Bennenk. 




Het is een zogenaamde pocket kaart. De werkbeschrijving hiervan vindt je hier.
Ik heb als basiskaart Mint Macaron cardstock genomen. Het Design papier waarmee je de pocket maakt heeft in mijn geval een gold foil patroon met bloemetjes. Deze heb ik met de Stampin'Blends ingekleurd. 




De kleuren heb ik aangepast naar het kleurenpallet van de binnenkant van het design papier. Dit geeft zo een mooi geheel.


Zoals je op deze foto ziet, heeft deze suite veel mogelijkheden. Er zitten prachtige stansen bij voor het maken van randjes en laagjes. 



Zoals je hier kunt zien heb ik er een leuk bloemenarragement aan toegevoegd. En ja, dit is allemaal met de producten uit de Siertuin-collectie gemaakt. 



Ook de bijbehorende envelope is aangepast aan de kaart. Geeft toch altijd net even dat beetje extra aan het geheel.

In dit filmpje zie je alle producten voorbijkomen van deze prachtige product suite. Ik wil je heel erg bedanken voor je bezoek aan mijn blog. Voor nog meer inspiratie klik dan zeker op de de volgende-button. Je komt dan uit bij Annette Elias. Op deze manier hop je zo het rondje langs alle deelnemers aan deze bloghop. Wil je toch nog even terug? Klik dan op de vorig-button; in dit geval kom je uit bij Yvonne Neefjes.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Veel plezier en tot een volgende keer!




BESTELLEN

Ik verzorg graag je bestelling. Je kan dit aan mij doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of je kan ook 24/7 in mijn webshop terecht. Je betaald hier met een (prepaid)creditcard.






6 opmerkingen:

Ilona zei

Een hele mooie creatie Margriet

Diana van Otterlo zei

Mooi!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart Margriet! Mooi ingekleurd ook!

werkvanmijnhand zei

mooie kleurencombinatie zo!

DB zei

Wat een mooie kaart, Margriet. En dank je wel voor de credits! :)
Groetjes,
Danielle

StampinClubNederland zei

Leuk model kaart dit. Heel mooie kleurencombinatie. Groetjes, Yvonne