woensdag 1 mei 2019

De Everything is Rosy Medley van Stampin'Up! is nú verkrijgbaar


Everything is Rosy Medley 


Everything is Rosy Medley is vanaf vandaag t/m 31 mei 2019 verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.


http://bit.ly/2UOiNyB


Dit is de link naar mijn webshop waar je 24 uur per dag kunt bestellen. De betaling gaat via een (prepaid)creditcard. Of je stuurt een mail naar creatiefmetmarsie@outlook.com

Stampin'Up!® heeft een gloednieuwe, eenmalige en slechts tijdelijke, product medley vol met prachtige materialen.
Dit is er nog nooit eerder geweest, een product suite, het is dan ook geen kit in mijn ogen maar een Stampin'Up! Suite! Met 1 bestelnummer (150059) heb je alle materialen in 1x. 

Er zijn geen instructies, alleen een doos boordevol ongelooflijke dingen die je kunt gebruiken zoals je wilt. Wie echter deze suite via mij koopt, ontvangt een GRATIS tutorial bundel om leuke projecten te maken met deze suite.
Doe je dit vóór 5 mei 2019 dan betaal je ook geen verzendkosten.


Ik zou zeggen dat dit ook een briljant Starter Kit-idee is - de verkoopprijs is €97 voor de suite en de starterkit kost € 129. Maar je mag dan voor totaal €175 uitzoeken.


Bijvoorbeeld....

*De Everything is Rosy Medley *Melon Mambo Inkpad *Night of Navy Inkpad

*Melon Mambo cardstock *Night of Navy cardstock *Whisper White cardstock

*Stampin'Blends combo Night of Navy *Dimensionals en de mini-Dimensionals

*Tombow

Of je kan ook de Stampin'Blends en de mini Dimensionals vervangen voor de Clearblocks B en C die je ook bij deze suite kunt gebruiken.

Doe er je voordeel mee! Het is een geweldige mooi pakket voor je starterskit. 
Ik heet je van harte welkom in mijn team! 




 

Wat zit er allemaal in de Suite

*De Everyting is Rosy Stempelset 18 delig
*10 bijpassende dies
*48 dubbelzijdig Designer Series Paper 6"x6"
*8 rose golg foil paper 6"x6"
*4 vellen rose gold die cuts
*60 rose gold mirror embellishments
*9.1m Melon Mambo ruched ribbon
*9.1m Night of Navy/rose gold edge ribbon
*rose gold shimmerpaint

Je ziet dat het heel veel materialen zijn die je gaat ontvangen.

Op donderdag 16 mei geef ik een workshop met de Everything is Rosy Medley.
Voor meer informatie verwijs ik je naar mijn facebookpagina

Creatieve groet en tot een volgende keer....


Geen opmerkingen: