maandag 13 mei 2019

Paper Pumkin - Limited Edition





Vanaf 15 mei 2019 is de er een speciale, limited edition van de Paper Pumpkin in Nederland beschikbaar. Wat is nu Paper pumpkin zul je je afvragen.
In de Verenigde Staten en Canada kun je abonneren op deze verrassingskit die elke maand uit komt. De ene keer zit er materiaal in voor het maken van kaarten, een andere keer iets voor doosjes. 



Shelli Gardner, medeoprichter van Stampin'Up! heeft een materiaalkit ontworpen voor het maken van 12 kaarten in 4 designs. Deze Paper Pumpkin kit is alleen in de maand mei 2019 beschikbaar in Europa. Ik kan je verzekeren dat deze kit ontzettend hard zal gaan. Wees er dus snel bij en geef je bestelling vandaag nog door op creatiefmetmarsie@outlook.com zodat ik op de 15e mei wanneer de verkoop van deze kit van start gaat, die van jou in mijn bestelling mee kan nemen.


Wat kun je verwachten:
  • een exclusieve stempelset; niet elders verkrijgbaar
  • een Classic Stampin'Inkspot van onze Classic Ink collectie
  • Papier en materiaal voor het maken van 12 kaarten (3 kaarten van 4 unieke designs)
  • 12 exlusieve, coordinerende enveloppes
  • Lijm en Embellishments voor alle 12 kaarten
Let op! Een clearblock is niet bij de kit inbegrepen. Om je projecten te kunnen stempelen heb je Clearblock D nodig.Deze kun je uiteraard toevoegen aan je bestelling wanneer je deze nog niet hebt.

Coordinerende Stampin'Up! kleuren: Crumb Cake, Early Espresso, Old Olive, Petal Pink, Pool Party, Soft Suede en Very Vanilla

Kosten 
Dit kit kost compleet €26. 
Clearblock D €10.50
Wanneer je de Paper Pumpkin + Clearblock D samen besteld krijg je van mij korting en betaal je €32.50* i.p.v. €36.50 (=10%korting)
Verzendkosten zijn €5.95
*Deze actie geldt alleen bij Margriet Siekman - Creatief Marsie en wordt niet door Stampin'Up! georganiseerd!


Onderstaand filmpje geeft je kleine indruk over de Paper Pumkin kit, limited edition


De PaperPumkin staat al klaar voor verzending.... 
Is die van jou daar ook bij? Geef je bestelling vandaag nog door, dan gaat jouw Paper Pumkin kit 15 mei 2019 mee in mijn bestelling. Ik verzorg graag je Paper Pumkin kit stuur een mail met je bestelling naar creatiefmetmarsie@outlook.com 


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog. 
Creatieve groeten en tot een volgende keer.





Geen opmerkingen: