dinsdag 23 april 2019

On Stage 2019 - Impressie Düsseldorf



OnStage Local Düsseldorf April 2019 (NL)

On Stage Düsseldorf ligt inmiddels een week achter ons.
Wellicht heb je al verschillende dingen voorbij zien komen maar toch wil ik jullie mijn belevenissen niet onthouden.

Wat is On Stage? Dit is een Stampin'Up! event die 2x per jaar wordt georganiseerd en waar de nieuwe catalogus wordt gepresenteerd. In april de jaarcatalogus en in november de voorjaarcatalogus.


Op vrijdagmiddag ben ik samen met mijn teamlid Henriette vertrokken naar Düsseldorf vanuit het hoge noorden. Omdat we toch bijna 3 uur onderweg zijn, hebben we er voor gekozen om een dag voor On Stage te vertrekken en de nacht door te brengen in een hotel. Zo konden we op zaterdagochtend rustig ontbijten en ontspannen naar de On Stage locatie rijden.

CCD Aussenansicht bei Tag

Bij aankomst van de hal waren we wel even onder de indruk. Wat een enorm grote zaal! Het was even zoeken naar een plekje. Toen we deze hadden gevonden zijn we naar de in-check gegaan om de o zo gewilde tas met inhoud op te halen.....




En je ziet het goed.... Er is weer een nieuwe Nederlandse stempelset! Ik ben hier zo blij mee.




Tafelschikking... 




Een gedeelte van de zaal.... Als je de foto zou spiegelen dan zie je pas hoeveel Stampin'Up! demonstratrices er zijn.




Henriette en ik..... Team Daisy





En daar is ie dan... De gloednieuwe Stampin'Up!jaarcatalogus 2019 -2020
Leuk dat ie is. Super mooie nieuwe stempelsets, ook zeker weer een aantal Nederlandse set.





Er wordt ook een prizepatrol gehouden; in je tas zit een button met daarop een cijfer en het winnend nummer krijgt de bijbehorende stempelset kado. Henriette was super blij met haar gewonnnen stempelset.





Deze achtergrond stempel mocht ik ontvangst nemen bij de prize patrol. Super blij mee!





Na afloop wordt de spulletjes uit de doos waarmee we hebben gewerkt verdeeld. Het designer papier wat je ziet op de foto is een all attendee gift; oftewel iedereen die aanwezig was heeft dit gekregen.




 's Avonds na afloop van On Stage hebben we gezellig met elkaar gegeten.
Het was weer een super gezellige dag/weekend. Er wordt gezegd dat Stampin'Up! meer is dan alleen maar stempelen, inkt en papier... Nou ik kan dat zeker beamen. Gesproken met verschillende collega-demo's en nieuwe contacten gelegd.





Voor Henriëtte als lid van Team Daisy had ik een 'speciaal' cadeautje meegenomen...




Dit is mijn swap.... 
Swappen is dat je een kaart of een verpakking maakt en deze ruilt. Zo krijg je weer nieuwe ideeën.




 En dit zijn alle swaps die ik heb gekregen. Allemaal even leuk. Binnenkort zal ik ze in een filmpje voorbij laten komen.


Ik heb nu al zin in On Stage Live in november dit jaar. 
Henriëtte, Thea, Bianca, Sylvia en Dorien jullie waren toppers! Bedankt voor alle gezelligheid.  



Geen opmerkingen: