woensdag 10 april 2019

What's new at Stampin'Up! Blog Hop - April




* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language


Hallo, fijn dat je even langs komt hoppen.Als het goed is, heb je net bij Pia Gerhardt gekeken.  Dit is een internationale groep van Stampin'Up!®demonstratrices die jullie graag willen laten genieten en inspireren. Dit keer hebben we als thema vriendschap.



De Amazing Life stempelset heb ik hier voor gebruikt. Deze stond te popelen om eens uit de kast gehaald te worden. Het is een super veelzijdige set.
Ik kan maar niet genoeg krijgen om de In Colors 2017 -2019 te gebruiken. Zo jammer dat deze kleuren niet terug komen in de nieuwe jaarcatalogus.
Alle info vind je hier.  Vul je voorraad tijdig aan als je geen genoeg kunt krijgen van deze kleuren, want op=op en weg=pech.....





Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat dit ontwerp niet van mezelf komt. Ik heb het 'gecased'. Ik heb er wel mijn eigen draai aangegeven. Ik weet alleen niet meer wie ik de credits moet geven. 





Met deze kaart ben ik wel enigszins uit mijn comfortzone gestapt. Normaal doe ik alles recht op een kaart. Hier heb ik er voor gekozen om de strepen cardstock scheef op de kaart te plakken. De tekst van de stempel heb ik dan wel weer recht gestempeld.....





De tekst heb ik geheat embossed met koperkleurige embossingpoeder. De bloemetjes heb ingekleurd met de In Color Markers 2017 - 2019. De tekst zegt alles toch om iemand te laten weten dat hij/zij veel voor je betekend? 
Nieuwsgierig wat ik voor materialen heb gebruikt? De lijst met gebruikte materialen vindt je onderaan dit bericht.






* Basiskaart is 29.7 x 10.5 cm, rillen op 14.8
* In Color Cardstock 2017 - 2019 stroken van 2 cm in verschillende lengtes gesneden
* Met Versamark inkt de tekst gestempeld
* Copper Embossingpoeder erover en verhitten met de Heattool.
* Randjes en bloemetjes gestempeld.
* Bloemetjes ingekleurd met de In Color 2017 - 2019 Markers


Dank je wel dat je even langs bent geweest op mijn blog. Ga zeker ook even bij de andere dames kijken. Zij hebben ook hun best gedaan op hun projecten. Als je op de next button klikt ga je naar Diane Browning en wil je nog even terug dan klik je op de previous button en ga je naar Pia Gerhardt. De lijst met deelnemers staat hieronder.

Veel plezier met het 'hoppen'. We zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat onder onze berichten. Zo krijgen wij ook een beeld van degene die onze berichten leest.

Creatieve groeten en tot de volgende keer!


                    








Wil je ook aan de slag met de materialen van Stampin'Up!? Ik verzorg graag je bestelling. Je kunt op de afbeelding klikken, je komt dan in mijn webshop waar je 24/7 kunt bestellen.  Betaling kan met een (prepaid)creditcard. 

Wil je liever via de mail een bestelling doen? Dat kan ook, stuur je bestelling naar creatiefmetmarsie@outlook.com. Vermeld wel duidelijk het artikelnummer en de omschrijving van het product. En niet geheel onbelangrijk zijn natuurlijk je adres gegevens.




De bundel van april is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 10 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Én deze maand zijn er 2 extra projecten van gast-designers. Nog meer inspiratie voor hetzelfde bedrag. Hoe leuk is dat?
Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

 Bestel de april bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie


GEBRUIKTE MATERIALEN


Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

Pia Gerhardt - Scraproomboom zei

This is a cute card. What a clever way to showcase the retiring InColors.

Diane B zei

Very pretty! I love the color combination.

Diane B zei

Very pretty! I love the color combination.