woensdag 13 maart 2019

What's new at Stampin'Up! Blog Hop Sale-a-Bration



*For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language



Vandaag wordt er gehopt met een aantal internationale Stampin'Up demonstratrices van de groep What's New at SU. Ik vind het leuk dat je op mijn blog (Margriet Siekman) komt kijken.

We laten met veel plezier onze projecten zien om je te inspireren. Als het goed is ben je via Diana Browning op mijn blog terecht gekomen.

Ik ben aan de slag gegaan met de bundel Painted Seasons die je GRATIS kan kiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Zoals ik in een eerder bericht al had aangegeven is dit een favorietje van mij. Je kunt er zoveel kanten mee uit.



Met de bloemen heb mijn eigen Designer Paper gestempeld. Door de Whisper White-lagen verspringend op elkaar te leggen en dan te stempelen kun je een 3D-effect creëren.  Is toch net even weer een anders dan standaard een basiskaart te nemen toch?


De binnenkant is ook niet vergeten om te voorzien van een bijpassende bloem. Ik heb gebruik gemaakt van de kleuren Melon Mambo, Pear Pizzazz, Old Olive, Crumb Cake en Daffodil Delight. Een mooie frisse kleurencombi.
Gebruikte materialen staan onder dit bericht vermeld.


                                                                                   


Wat ik al zei je hebt veel mogelijkheden; je eigen designer papier stempelen, het mooie designer papier zelf verwerken én in de maand maart kun je ook nog bijpassende Framelits kopen. Hoe leuk is dat?



De tekst komt uit de Nederlandse set Door Dik en Dun, ook een van de Sale-a-Bration items die je kan uitzoeken bij een besteling van Stampin'Up!materialen.
Alles over de Sale-a-Bration kun je hier vinden.

Ik wil je bedanken voor je bezoek aan mijn blog. Vergeet vooral niet om ook even bij de andere Stampin'Up!collega-demo's te kijken. Zij hebben ook prachtige projecten gemaakt. Als je op de next-button klikt kom je bij Gesche Preißler.


    


Veel plezier met hoppen en we zouden het leuk vinden als je ook berichtje op onze blogposts zou achter laten.



Wil je ook deel uit maken van Team Daisy?
Meld je bij mij aan en vul bovenstaande tas met 
Stampin'Up! materialen van jouw keuze.
Dit is een super deal die nog tot eind maart 2019 geldig is.
Klik op de foto voor alle informatie.






Houd jij ook van GRATIS producten uitzoeken?
Bij elke €60 besteding kun je iets uitzoeken uit de
Sale-a-Brationfolder
Klik op de foto voor meer informatie.



TUTORIAL BUNDEL MAART 2019

De bundel van maart is vanaf nu beschikbaar.
Een super leuke bundel met 10 exclusieve projecten die nergens elders worden vertoond speciaal voor jou samengesteld in een handig pdf-format. Voor ieder wat wils. Het is Engelstalig maar door bijgevoegde foto's kun je de projecten prima volgen. De maten zijn zowel in inches als cm's aangegeven.

Wil jij deze ook?
  • Bestel voor €60 en je krijgt hem GRATIS bij je bestelling
  • Meld je aan bij mijn team (Team Daisy) - teamleden krijgen deze elke maand van mij cadeau
  • Je kan hem ook zonder bestelling aanschaffen, dan betaal je €13

            Bestel de maart bundel 2019
€13,=
Alle valuta worden geaccepteerd. Paypal verzorgd de conversie

        
*De Tutorial bundel wordt binnen 48 uur naar u gemaild*


GEBRUIKTE MATERIALEN

2 opmerkingen:

Pia Gerhardt - Scraproomboom zei

Beautiful card! I like this stamping technique.

Tricia Butts zei

Lovely Spring card design. I love this color combination. So soft and pretty. :)