dinsdag 20 februari 2018

Kylie's International Blog Highlight February 2018


 Vandaag doe ik mee aan Kylie Bertucci's International Stampin'Up!® Blog Highlight. Als ik één van de top 10 ben, mag ik meedoen aan een internationale bloghop met Kylie. Hoe leuk is dat? Ik zou het SUper vinden als je mij helpt dit te behalen door hier op mijn project (nummer 35) te stemmen.

Deze maand is het thema 'Je favoriete product van de Sale-a-Bration en/of voorjaars/zomercatalogus'. De keuze is reuze. Maar ik ben helemaal verzot op het Painted with Love Specialty Designer Series Paper.

Ik heb er een leporello album van gemaakt. 



Zo leuk om te maken en je fantasie te laten gaan met al die mooie materialen van Stampin'Up!®. Het is gemaakt van een 12"x12" Whisper White vel die je doormidden snijdt. Vervolgens ril je beide helften die je dan hebt op 4" en 8". Uit 1 zijkant haal je met de 1¼" cirkelpons een hapje en bevestig je deze met 3 zijden op één deel van de andere helft. Je creëert op deze manier een insteekvak. 




Verder heb ik mijn helemaal uitgeleefd met het designpapier. Ik heb gestempeld met set Heart Happiness, Sure do Love You en teksten van de Nederlandse stempelset In de Bloemetjes Zetten.


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en vergeet niet om te stemmen op Kylie's Blog door op onderstaande button te klikken. Ik zou het echt heel erg SUper vinden om in de top 10 te komen om zo mee te kunnen doen aan een internationale bloghop.



Gebruikte Materialen
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Geen opmerkingen: