dinsdag 6 februari 2018

Happy Mail Swap

Afgelopen maand heb ik mee gedaan met de Happy Mail Swap van Online Stampin Party NL
Wat is dit precies? Je schrijft je in en dan wordt je aan iemand gekoppeld. Deze persoon stuur je een leuk project dat je maakt m.b.v. een handleiding die je krijgt. Je kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld een mini-album, fun fold kaart.

Deze keer was het een kaart die ik heb gemaakt m.b.v. een handleiding van Caroline van der Straaten.
Een Joy Fold Kaart met een bijpassende envelop.


Je kan er zelf helemaal je  eigen draai aangeven. Ik heb Rich Razzleberry als basis gebruikt en daarop gemat met Calypso Coral. Verder heb ik Petal Garden Designer Series Paper Stack gebruikt. De labels waar je de tekst op ziet gestempeld zijn gestanst met de Stiched Shapes Framelits. De tekst is van de stempelset In de Bloemetjes zetten.

 

De binnenkant is voorzien van een leuk envelopje met daarin een tag gemaakt met de Scalloped Tag Topper punch. En natuurlijk kan zo'n leuke kaart niet verzonden worden zonder een bijpassende envelop. Deze heb ik gemaakt met Envelope Punch Board. (ook die je aan de binnenkant ziet :) )


Voor de envelop heb ik een vel Petal Passion Series Paper gebruikt. De bloemetjes heb ik ingekleurd met de Stampin'Blends. Dit is toch zo leuk om te doen, je wordt er heerlijk 'zen' van. De kracht van Stampin'Up!® is dat de kleuren van papier, inkt, Stampin'Blends exact op elkaar zijn afgestemd waardoor alles één geheel vormt. Ik kijk uit naar de volgende Happy Mail Swap!

Er worden naast de Happy Mail Swap ook nog Sol's georganiseerd. Ben je ook geïnteresseerd geraakt? Meld je aan op de facebookgroep van Online Stampin Party NL



Gebruikte Materialen
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

StempelenmetTanja zei

Mooi zeg margriet...Toppie