dinsdag 20 februari 2018

Condoleance....

Vandaag een condoleance kaart gemaakt. Helaas hebben we deze soms nodig wanneer er een dierbaar persoon ons is ontvallen.
Ik ben aan de slag gegaan met de set Lovely as a Tree. Een set die voor vele gelegenheden kan worden ingezet.





Voor de basis heb ik Chocolate Chip gebruikt en gemat met Very Vanilla en Crumb Cake. Ik heb gebruik gemaakt van de techniek triple-layered stamping.

Hievoor heb ik van Very Vanilla vierkantjes gesneden van 1¼". Deze heb ik eerst met een klein beetje tape 'vast' geplakt en de afbeelding met de prachtige bomen gestempeld.
Daarna de vierkantjes verwijderd en op een Chocolate Chip vierkantje van 1⅜" bevestigdd en weer op de juiste plek teruggeplaatst.




De tekst aan de binnenkant is uit de Nederlandse set Recht uit het Hart. Een zeer toepasselijke tekst. Oprechte deelneming op de voorzijde van de kaart komt uit de set Sentimenten.


De envelope heb ik ook met een deel van de bomenstempel Lovely as a Tree gestempeld zodat het een geheel vormt met de kaart.

Hieronder zie je welke materialen ik heb gebruikt.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en wens je een fijne dag.





Gebruikte Materialen
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Stamp-A-Ma-Jig
[101049]
€ 14,50



Geen opmerkingen: