zondag 11 augustus 2019

Kretors Blog Hop - Color Challenge










* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language


Elke 2e zondag van de maand is er de Kre8tors Blog Hop. Een groep van internationale Stampin'Up! demonstratrices die jullie willen inspireren wat je zoal voor moois kunt doen met de materialen van Stampin'Up!. Dit keer is er een colorchallenge. 



Het is voor mij wel een kleine uitdaging.... Het zijn niet de kleuren die ik zelf zomaar als combinatie zou gebruiken. Soms is het wel eens goed om buiten je comfortzone te gaan toch?
Aangezien de challenge Farms (=boerderij) wordt genoemd, was het voor mij meteen duidelijk welke set ik zou gaan gebruiken....






De basis is Early Espresso als basiskaart. De kaart wijkt voor mij ook iets af van de standaard maat. Ik heb 21x21cm en deze gerild op 10.5cm.
Daarop een mat van Very Vanilla en deze gedauberd met Gray Granite met de Pattern Party Decorative Masks. Vervolgens met de Layering Circle Framelits 3 rondjes gestanst en voorzien van een randje met Cherry Chobbler.







De koeien gestempeld met Memento Black en ingekleurd met de Stampin'Blends waaronder Petal Pink, Highland Heather, Shaded Spruce, Smoky Slate en Basic Black.


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en vergeet zeker niet om ook bij de andere projecten te kijken voor nog meer inspiratie.
Tot een volgende keer!



11 opmerkingen:

Jan Musselman zei

I'm over the moon for your card! Great use of the Color Challenge. TFS

Anoniem zei

Such cute cows, Margriet! Great use of the colors!

Stampin'time by Janny zei

erg leuke kaart Margriet, volgens mij moet je nog even naar de afmeting kijken want er staat 21x 2? Ben je de 0 vergeten?
Groetjes Janny

Jacqui Lawrence zei

Such a cute card Margriet, perfect for the colours xx

Margriet Siekman zei

@Stampin'time by Janny.... dank je voor je opmerkzaamheid. De maat moet zijn 21x21cm.

Angie McKenzie zei

Absolutely love your card, Margriet!!! The cow that looks like a Gerber baby is my favorite! Thanks for the inspiration. :)

Linda Handford zei

Such a cute card! very well done.

Tracy zei

Love this set, very cute design, thanks for sharing!

Rochelle zei

Such a fun card Margriet.

Melissa's Kre8tions zei

Those cows are so cute! Great use of the challenge colors! Thanks for hopping with us!

Janey zei

Adorable design with the cows - I am feeling tempted!