maandag 25 februari 2019

Happy Swap Mail


Vandaag wil ik jullie de kaart laten zien die ik naar mijn 'swapmaatje' heb verstuurd.
De facebookgroep Online Stampin Party NL wordt 1x in de 2 maanden een happy swap mail georganiseerd. Wat houdt dit in zul je je wellicht afvragen.
Je meldt je aan en dan wordt je door de dames van de organisatie 'gekoppeld' aan iemand. Via de mail krijg je de adres gegevens door én een beschrijving van het project dat je gaat versturen.

Zo leuk, want ondanks dat je met hetzelfde ontwerp aan de slag krijgt, zul je zien dat er ontzettend veel verschillende mogelijkheden zijn.

Ik ben aan de slag gegaan met de Bundel die je GRATIS uit de nieuwste sale-a-brationfolder uit mag zoeken. Deze bundel bestaat uit de stempelset Painted Seasons + Painted Seasons Designer Series Paper en mag je GRATIS uitkiezen bij een bestelling van €120 aan Stampin'Up!materiaal.

Ik ben super enthousiast over deze set. Je kan het voor verschillende gelegenheden gebruiken: lente, zomer, herfst en winter. En dan het mooie designpapier..... Dit is in combinatie met de stempelset helemaal te gek.
Onderstaand kaartje heb ik verzonden naar mijn 'swapmaatje':



Een heerlijk fris kaartje in de kleuren Pool Party als basis en hierop gemat Lemon Lime Twist. Het gedeelte wat kan 'staan' gestempeld met 1 van de bloemen uit de Painted Season stempelset in de bovengenoemde kleuren. Met Grapefruit Grove kleine kleuraccenten aangebracht. 
Op het liggende gedeelte zie je een reepje van het Designer Series Paper in dezelfde kleuren en bloemen. Om het kaartje te kunnen laten staan heb ik een bloem en blaadjes gestempeld en uitgeknipt en met een dimensional opgeplakt.

O ja, voor ik het vergeet, vanaf 1 maart is er voor deze bundel ook een bijpassende stansenset verkrijgbaar. Hoe leuk is dat? 


En de tekst is afkomstig van de GRATIS stempelset Door Dik en Dun en deze heb ik met Crumb Cake. Voor alle gebruikte materialen kun je even door scrollen naar beneden in deze post.


Mijn 'swapmaatje' heeft voor mij het onderstaand kaartje gemaakt. En zo zie je dat het met hetzelfde ontwerp en materialen van Stampin'Up! een heel ander kaartje wordt.



Lijkt het je ook leuk om eens mee te doen? Meld je dan aan op de facebookgroep Online Stamping Party NL.

GEBRUIKTE MATERIALEN



Big Shot
[143263]
€ 120,00

En? Heb ik je kunnen inspireren met deze stempelset en designer series paper?
Wil je deze nu ook graag in je kast hebben, ik verzorg graag je bestelling. Dit kun je in mijn webshop doen waar je betaald met een (prepaid)creditcard of via mail creatiefmetmarsie@outlook.com.





De februari tutorial bundel is verkrijgbaar.
Een bundel met 10 exclusieve projecten door het
 Design Team van Stampin Around the World
met zorg samengesteld. 
Hoe je in je bezit komt? Klik op de foto 



                                          

Wil je ook deel uit maken van Team Daisy?
Meld je bij mij aan en vul bovenstaande tas met 
Stampin'Up! materialen van jouw keuze.
Dit is een super deal die nog tot eind maart 2019 geldig is.
Klik op de foto voor alle informatie.

 
Houd jij ook van GRATIS producten uitzoeken?
Bij elke €60 besteding kun je iets uitzoeken uit de
Sale-a-Brationfolder
Klik op de foto voor meer informatie.



Geen opmerkingen: