dinsdag 27 november 2018

For The Love Of Creating with SU - Voorjaar/Zomercatalogus preorder items


* For the international readers, please use the translatie button in the right side bar to translate to your preferred language

Vandaag doe ik mee aan de bloghop For the Love of Creating with Stampin'Up!®  Een groep collega demonstratrices all over the world laten jullie kennismaken met de producten uit de nieuwe Stampin'Up!®Voorjaar/Zomercatalogus 2019.
En dit is een me toch een leuke catalogus.... Er staan weer Super mooie stempelsets in en ook zijn er weer een aantal in het Nederlands verschenen. Hoe geweldig leuk is dat?

Ik laat een aantal voorbeelden zien met de bundel Piece of Cake. Een set met 21 photopolymer stempels en een bijpassende punch, de perfecte combinatie om kennis te maken met Stampin'Up!®





Op On Stage te Utrecht waar de nieuwe Voorjaar/zomercatalogus is gepresenteerd en we het 30 jarig jubileum van Stampin'Up hebben gevierd. Hier mocht ik een productpresentatie doen met deze set. Zo super leuk en een eer  om dit te mogen doen!




De set is uitermate geschikt voor zowel de beginnende stempelaar als ook de meer ervaren stempelaar. 
Voor de beginner heb ik deze projecten gemaakt. Clean & Simpel en daarom gemakkelijk te maken.



Zo zie je dat je met alleen papier, stempel , inkt en een pons hele leuke projecten kunt maken. Op de onderste foto heb ik kaartjes van 7.5 x 7.5cm als basis gebruikt hierop van Designer Series Papers van de In Colors een oplegger geplakt, taarten gestempeld en uitgeponst. Bijpassende enveloppen gemaakt en dit alles in een mini pizza-box gedaan. Natuurlijk is het niet alleen geschikt voor verjaardagen maar je kan het ook voor een huwelijk gebruiken.




Deze kaart is ook voor de meer ervaren stempelaar.
Hiervan als basis Whisper White genomen en deze geëmbosst met de Softly Falling embossingfolder. De taart gestempeld met Smokey Slate en ingekleurd met de blenderpen. Voor het glimmend effect hierover de Wink of Stella gebruikt. 



Op deze kaart komen diverse technieken in naar voren. De lollies gestempeld met VersaMark en met wit embossingpoeder geheatembosst. Met een dauber de achtergrond ingekleurd met Melon Mambo en Mango Melody. Cardstock geëmbosst met de Corrugted Dynamic Textured Impressions Embossingfolder. De taart gestempeld met Memento Black, ingekleurd met de blender pen en geponst.

Maar het meest trots ben ik op mijn scraplayout... Hierop ben ik volledig los gegaan en alles uit de set gebruikt. Hierop staat onze kleinzoon die op deze foto zijn 1e verjaardag viert. Inmiddels is hij al weer drie jaar maar deze foto leende zich perfect voor deze set. 



Een super veelzijdige bundel zoals ik geprobeerd te laten zien. Uitermate geschikt voor inkleuren met de blender pen, Stampin'Blends, de AquaPainter, Water Color Pencils.  Ook kun je er meer mee dan alleen kaarten maken. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn projecten en wil je bedanken voor het bezoek aan mijn blog. En ga zeker ook even door klikken naar de andere demonstratrices want ook zij hebben hun best gedaan om je zoveel mogelijk te laten zien uit de nieuwe Stampin'Up!®Voorjaar/Zomercatalogus.

Dank je wel voor je bezoek en tot een volgende keer!




Ben je ook zo enthousiast geworden en wil je ook graag de Stampin'Up!®Voorjaar/Zomercatalogus 2019 ontvangen? Vul dan onderstaand aanvraag formulier in en je bent verzekerd dat je een exemplaar gaat ontvangen.

                                           (klik op de foto)







            

7 opmerkingen:

Kim Oliver zei

I adore each and every project Magriet and congrats on presenting at Onstage this November!

Pia Gerhardt - Scraproomboom zei

This is such a cute bundle and so versatile. Love your cards!

Bronwyn Eastley zei

So many beautiful examples with that set. Thanks for sharing.

Sarah Fleming zei

Wow! I love all of your projects, especially the card with the bright emboss resist background! This is one of my favorite bundles in the Occasions catalog!

Waltraud zei

Thank you so much for sharing so many ideas with this new cake Punch. They look great and I think it is an easy product for new customers.
Waltraud

Eimear zei

so my fab ideas, thanks for sharing all of them! The scrapbook page is fab, looks like he enjoyed his cake lol!

Eimear zei

so many**