dinsdag 14 augustus 2018

Go for Greece Training Group Bloghop



Het is door omstandigheden eventjes rustig geweest op mijn blog. Niets ernstigs, ben herstellende van een kaakoperatie. Maar vandaag doe ik mee in de Go for Greece Tranining Group Blog Hop georganiseerd door Kylie BertucciIn deze hop doet iedereen mee die deelneemt aan het trainingsprogramma van Kylie om de incentive trip naar de Griekse Eilanden te verdienen. 

Je komt via deze bloghop bij demonstratrices all over the world die allemaal weer prachtige projecten hebben gemaakt. Ik zou zeggen ga er rustig voor zitten en geniet van al het moois wat Stampin'Up!® je te bieden heeft.

Ik ben aan de slag gegaan met de limited editon Blended Seasons. Deze bundel is alleen deze maand, dus t/m 31 augustus 2018 te verkrijgen zo lang de voorraad strekt. 

                          


Het is een super veelzijdige set die je het gehele jaar kunt gebruiken voor de 4 seizoenen van het jaar. Deze set leent zich voor de diverse inkleurtechnieken, zoals de Stampin'Blends, Markers en uiteraard de Watercolor Pencils.
Er is een nieuwe set Watercolor Pencils met 10 nieuwe kleuren. Ook deze is vooralsnog alleen deze maand te verkrijgen. Het is nog niet zeker of ze in het assortiment zullen worden opgenomen. 

                                                    
                                                              Watercolor Pencils Assortment 2

De bloemen heb ik met Smoky Slate gestempeld op Shimmery White cardstock. Hierdoor krijg je een mooi glinsterend effect. Ik heb de Watercolor Pencils gebruikt voor het inkleuren. Cherry Cobbler, Crushed Curry, Granny Apple Green en Garden Green.  Als ik eenmaal bezig ben met kleuren, weet ik niet meer van ophouden. Vind het zo rustgevend.





Om de diversiteit te laten zien dat je de set voor meerdere dingen kan gebruiken, heb ik ook een kaart gemaakt waarvan we er liever niet te veel van willen maken. Deze heb ik met Gray Granite gestempeld op Whisper White en als kaartbasis ook het cardstock in Gray Granite. Ik heb de stansen zo uitgestanst met de bigshot, dat je een soort lijstje krijgt. Door het gebruik van dimensionals krijg je een leuk 3D-effect. Clean & simpel gehouden en de binnenkant voorzien van een tekst uit de set  In de Bloemetjes Zetten.





Ik weet wel dat ik nog lang niet 'uitgespeeld' ben met deze set en ook al ideeën voor kerst heb. Zou je hier ook mee aan de slag willen? De set en de Watercolor Pencils zijn alléén deze maand te verkrijgen tot de voorraad strekt. Dusss... wacht niet te lang, ik verzorg graag je bestelling. Deze kan je rechtstreeks in mijn webshop aanschaffen (credit card betaling) of via creatiefmetmarsie@outlook.com doorgeven. 

O ja, vergeet niet dan deze maand de Bonusdagen gelden: Bij iedere €60 krijg je een kortingscode van €6 door Stampin'Up!® toegezonden die je in september kan inwisselen. Dus bij €60 1 kortingscode, bij €120 2 kortingscodes enz.
Leuk alvast kopen met korting voor de Herfst/Wintercatalogus. Wil je deze ook graag ontvangen klik dan hier en ik stuur een catalogus naar je toe.

Bedankt dat je een bezoekje hebt gebracht. Je bent nu op het blog van Margriet Siekman. Hop gezellig verder naar de volgende in de lijst hieronder. Aan inspiratie zal het niet ontbreken. Veel plezier met de hop! 


Gebruikte Materialen
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00






       

9 opmerkingen:

Kayla zei

Wow, these cards are beautiful. I love them both but I really love the Gray Granite one, that is stunning!

Alessandra Winfield zei

Beautiful cards!!

Cheryll Miller zei

Wonderful cards Margriet. xxx

Angie McKenzie zei

Beautiful cards, Margriet! xx

TatianaCreative zei

Lovely colouring!

Christine's Hobby Spot zei

Hello, Margriet, happy to meet you. I absolutely adore your Grey Granite card.It is so elegant. I like you have not used this stamp set enough, maybe we should ask Stampin’ Up! to extend the offer for another month or two.
I love the flowers coloured only by the WaterColouring Pencils, it brings back sweet memories of my childhood when life was so simple and I only had pencils to colour with. Hope we Blog again sometime in the future.

Rosalie Desmond zei

Amazing! Two very different cards from the one set. The Grey Granite one is my favourite. Simple in colour but elegant in design. Thank you for sharing.

Shelly Wadge zei

Beautiful colouring :-)

Libby Dyson zei

Lovely cards Margriet, thanks for the inspiration