dinsdag 15 mei 2018

Moederdag


Met moederdag in het vooruitzicht ben ik afgelopen zaterdag met een aantal dames aan de slag geweest met de Share What You Love Suite uit de nieuwe Stampin'Up!®jaarcatalogus. Het Designer Series Paper van deze suite is zo ontzettend leuk om projecten mee te maken.
Er zit een parelmoerglans op het papier verwerkt. Parelmoer komt hierin terug omdat Stampin'Up!® dit jaar 30 jaar bestaat.

Het is een 2-in-1. Namelijk een  cadeaudoos met daarop een kaart verwerkt. Deze kaart is meteen de versiering van de doos. Ik heb dit 'gecased' van een collega-demo Ronda.


De doos is gemaakt uit 2 vellen Designer Series Paper. Van 1 vel snijd je een strook af en deze gebruik je om de kaart mee te maken.
Aan de voorkant maak je een soort 'brievenbus' waar je de kaart in kan laten hangen. Voor de kaart heb ik Tranquil tide als basiskleur genomen. 

 

Op de kaart heb ik de grootste ovaal van de Stiched Shapes Framelits uitgestanst en hierop met Tranquil Tide de achtergrond gestempeld. Wel 1x afgestempeld om zo een lichtere afdruk te krijgen. Vervolgens hierop de bloemen met Memento gestempeld. 

De binnenkant ook voorzien van dezelfde bloem. Deze heb ik met de nieuwe In Color Marker Lovely Lipstick ingekleurd.

De Share What You Love suite is alleen in de maand mei verkrijgbaar als bundel. In totaal zijn er drie verkrijgbaar; voor de beginnende stempelaar als voor de gevorderde. Je krijgt bij elk van de gekozen bundel 1, 2 of 3 GRATIS items cadeau. Op deze pagina vind je alle informatie over de bundels. Na 1 mei zijn de artikelen los aan te schaffen maar dan zonder de gratis items.

En tot mijn grote verbazing ben ik door de dames verrast met een cadeautje omdat ik de workshop bij 1 van de dames thuis heb gegeven doordat het dit keer niet mogelijk was, in verband met vervoer, dat ze naar mijn workshopruimte kwamen. Zo leuk om deze waardering te ontvangen.

Lijkt het jou ook leuk om een workshop bij jou thuis te houden met een aantal creatieve vriendinnen? Schroom niet om contact met me op te nemen. 




Zou je ook aan de slag willen met de materialen uit deze suite of andere materialen van Stampin'Up!® dan verzorg ik graag je bestelling. Je kunt dit doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com 

Wil je ook graag de nieuwe Stampin'Up!®jaarcatalogus willen ontvangen? Vraag deze dan HIER aan. 

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen en tot een volgende keer.







       

Geen opmerkingen: