dinsdag 8 mei 2018

Happy Mail Swap





Afgelopen maand heb ik meegedaan aan de Happy Mail Swap.
Wat is dit zul je je afvragen.
Op Online Stampinparty NL schrijf je je in om mee te doen met dit event.
Deze keer verzorgde Hilde Suykerbuyk-van Dael het project en koppelde je aan een 'swap-partner'. Je krijgt de beschrijving van het te maken project en het adres van degene waar je je kaart naar toe stuurt via de mail toegezonden.

Ik ben aan de slag gegaan met de set Animal Outing. Deze is vanaf 1 juni 2018 verkrijgbaar in de nieuwe Stampin'Up!®catalogus. Een super set!
De sliderkaart heb ik gemaakt met Springtime Foils Specialty Designer Series Paper van de Sale-a-Bration. Het blaadjes motief past zo leuk bij de afbeelding van de giraffe....



De giraffe is gestempeld met Early Espresso en ingekleurd met de Stampin'Blends Crumb Cake en Daffodil Delight. Ook de teksten heb ik gestempeld met Early Espresso. Dit komt net iets zachter over dan wanneer je dit met Basic Black zou doen. De blaadjes zijn in de nieuwe In Color Call me Clover gestempeld. Ik vind dit een geweldig mooie kleur. Ook heb ik deze kleur terug laten komen in het cardstock. 


En natuurlijk om alles tot een geheel te maken en de postbode een plezier te doen 😉 doen we ook nog een afdrukje op de envelop. En zie daar dat kleine kikkertje eens.... Hoe eigenwijs....

Het is zo leuk om te zien dat, hoewel een ieder dezelfde beschrijving krijgt, er zeer veel verschillende ontwerpen zijn. Ik heb onderstaande kaart mogen ontvangen van mijn swap-partner Ingrid Turenhout-vanSchie.


      

Lijkt het je ook eens leuk om mee te doen? Ga dan naar bovengenoemde facebookgroep. Er vinden naast de Happy Swap Mail ook nog andere leuke activiteiten plaats. 




Zoals ik al aan heb gegeven komt de door mij gebruikte set uit de nieuwe Stampin'Up!®jaarcatalogus. Wil je ook graag de nieuwe jaarcatalogus ontvangen? Vul dan het aanvraagformulier in. Ik verzend de catalogus rond 17 mei 2018. http://eepurl.com/dgDFpz

Wanneer je al bij een andere demonstratrice besteld, vraag haar dan of ze je een catalogus toe wil sturen. Dit is voor mij en jouw demonstratrice wel zo fair. 


Ben je net zo enthousiast over de materialen van Stampin'Up! als ik? 
Wil je ook met korting je materialen aanschaffen? 
Wil je niet wachten tot 1 juni 2018 om aan de slag te kunnen met het nieuwste van het nieuwste?
Meldt je dan aan als teamlid bij mij. Je kunt dan je starterskit vullen met de producten uit de Stampin'Up!®jaarcatalogus die per 1 juni in gaat. Je betaald €129 en mag t.w.v. €175 uitzoeken. Heb je geen twijfels dan kun je je HIER 
aanmelden. Wil je meer informatie? Mail dan naar creatiefmetmarsie@outlook.com

Dank je wel voor een bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.







       

Geen opmerkingen: