zaterdag 28 oktober 2017

Er is een jarig hoera, hoera....

Hoe leuk is het als je voor iemand uitnodigingen mag maken voor een speciale gelegenheid?
Nou ik vind het ontzettend leuk!
Het is een uitnodiging voor een groot feest ter gelegenheid van het bereiken van de 50-jarige leeftijd.
En een groot feest gaat het zeker worden, want het is zowel voor Sarah als ook voor Abraham....dus dubbel feest!

Ik heb in totaal ruim 70 uitnodigingen gemaakt. Het was me een aardig karweitje, maar goed voorbereid is het halve werk. Ik heb dan ook eerst alles gestanst, geponst, op maat gesneden.
Daarna is het bijna lopende bandwerk 😜


Ik heb als kaartbasis een A4 in de lengte doorgesneden en deze aan beide kanten gerild zodat je de kaart in het midden openvouwt. Hierop heb ik gestempeld met de set Timeless Textures om een leuke achtergrond te creëren. Hierom heen heb ik een band/omslag gemaakt en deze voorzien de grootste cirkel van de Stiched Shapes Framelits en zo een leuk stikrandje heeft.
Hierop weer een cirkel geponst en daarop de cijfers geplakt en voorzien van blaadjes geponst met de Leaf Punch. De beide zijden aan de binnenkant een aantal ballonnen gestempeld (zijn helaas retired). De tekst van de uitnodiging voor het feest toegevoegd en dan is dit het eindresultaat:



Helaas kan ik vanwege privacy de binnenkant niet laten zien, maar geloof met dat het er leuk uitziet!
Ik heb de kaarten met veel plezier gemaakt en ze zijn inmiddels naar de genodigden verzonden.


Hieronder zie je de lijst met producten die ik heb gebruikt voor dit project:



Deze producten zijn verkrijgbaar via Creatief met Marsie

Op 31 oktober a.s. doe ik een verzamelbestelling.
Heb je ook nog iets nodig?

Stuur dan jouw bestelling 
voor 31 oktober 18:00 uur 
naar creatiefmetmarsie@outlook.com
zodat ik het voor je in orde kan maken.

Geen opmerkingen: