zondag 15 oktober 2017

Eens moet het de eerste keer zijn....





Voor alles is er een eerste keer.
Dit maal was ik niet te gast op een teamavond maar ben ik zelf de 'teamleider' van Team Daisy
Ik kan je verzekeren dat ik dit best wel spannend vindt.
Heb ik alles goed voorbereid, geef ik de juiste info enz. enz.....
Maar volgens mij aan de reacties die ik heb gekregen is het goed gegaan.

Ook voor de dames die in mijn team zitten was dit ook de 1e keer dat ze een teamavond hebben bijgewoond. Hadden ook geen idee wat ze konden verwachten. Eerst onder het genot van een kopje koffie/thee elkaar beter leren kennen. En dat is zeker gelukt....😜Genoeg gesprekstof....

Alle lopende acties doorgenomen, waaronder het geweldig aanbod van het Designer Series Papers 3+1 gratis wat nog de hele maand oktober geldt. En uiteraard zijn we ook nog creatief aan de slag gegaan en hebben met de Year of Cheer Specialty Designer Series Paper uit de herfst/wintercatalogus een prachtig mooie cadeaubox gemaakt.


Natuurlijk kon deze doos niet ongevuld blijven...
De dames hebben me laten weten dat ze een geweldig leuke avond hebben gehad en dat ze uitkijken naar de volgende teamavond. En ze zijn zo enthousiast over Stampin'Up! dat ze ook 11 november meegaan naar On Stage! Hoe leuk is dat?
Voor iemand die zich afvraagt wat is On Stage? Dit is een event waar alle demonstratrice bijeenkomen en op de hoogte worden gebracht van de nieuwste producten, acties en de nieuwe catalogi worden gepresenteerd en je met de nieuwe producten mag werken.

                                                                                                                                                                                                                   
Ook enthousiast geworden na t lezen van dit bericht en wil je ook deel uitmaken van Team Daisy?
Klik dan hier en meld je aan. Wil je eerst meer info? Neem dan contact op via creatiefmetmarsie@outlook.com of 06-23508050







Geen opmerkingen: