maandag 22 oktober 2018

Supersale! Wie jarig is trakteert!


Zoals jullie wellicht weten viert Stampin'Up!® op dinsdag 23 oktober 2018 hun 30-jarig bestaan. En dat moet gevierd worden natuurlijk! 
Dinsdag 23 oktober 2018 is er een giga-aanbieding met stempelsets met 15% korting.
De stempelsets staan hieronder afgebeeld. Tot morgenavond 22:00 uur kun je bestelling aan mij doorgeven. Je kan het doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com.
Natuurlijk mag je vandaag al je keuze aan me doorgeven dan gaat je bestelling op tijd de deur uit.

Voor betaling stuur ik je een betaalverzoek (=tikkie) sturen.
Ik kan je bestelling direct vanaf het Stampin'Up!®magazijn laten versturen naar jouw huisadres of je kan het afhalen bij mijn workshopruimte

Nog vragen? Stuur een mail naar creatiefmetmarsie@outlook.com

Staat jou stempelset die je nog graag wilt hebben hier tussen?
Deze korting is alleen geldig op dinsdag 23 oktober 2018 !


Geen opmerkingen: