vrijdag 5 oktober 2018

Happy Swap Mail



Afgelopen maand heb ik meegedaan aan de Happy Mail Swap.
Wat is dit zul je je afvragen.
Op Online Stampinparty NL schrijf je je in om mee te doen met dit event.
Deze keer verzorgde Danielle Bennenk het project en koppelde je aan een 'swap-partner'. Je krijgt de beschrijving van het te maken project en het adres van degene waar je je kaart naar toe stuurt via de mail toegezonden.

Ik heb voor mijn kaart de set Bloemen zeggen meer gebruikt. Een Super veelzijdige set. Het is een zogenaamde 2-step stempelset. 



Ik ben uit mijn comfortzone gestapt en als basiskaart So Saffron gekozen. Dit is een kleur die ik niet zomaar zal gebruiken. Ik moet zeggen dat het eindresultaat goed is gelukt. (ook al zeg ik het zelf 😉)
Verder heb ik dit gecombineerd met Pear Pizzazz en Melon Mambo.
En deze set heeft naast de mooie stempels ook snijmallen. Hiervan heb ik de vlinder gebruikt en deze 2x uitgestanst en op elkaar geplakt; je geeft dan net iets meer dimensie aan de vlinder.




De binnenkant heb ik de bloemen in dezelfde kleur gestempeld; dat is het mooie van het inkt en een 2-step stempel. Door een keer af te stempelen wordt de kleur lichter en de volgende stap stempel je direct op je papier. Zo krijg je met 1 kleur toch diepte in je afbeelding. 
De set geeft je verschillende mogelijkheden voor het maken van allerlei bloemen. De tekst heb ik gestempeld met Gray Granite.



En de achterkant is ook niet vergeten. Zie je het leuke vlindertje voorbij fladderen? Ook die maakt je met de bloemonderdelen.

Van mijn swap-partner Mary Couwenberg heb ik de volgende kaart ontvangen. Zo leuk dat je allemaal hetzelfde ontwerp maakt, maar ze heel verschillend worden door het gebruik van papier en stempelsets.

 


Lijkt het je ook leuk om hier aan mee te doen? Meldt je dan aan op de facebookgroep Online Stampinparty. Iedereen kan zich hier voor aanmelden.

Dank je wel voor je bezoek aan mijn pagina. Een hele fijne, creatieve dag gewenst en tot een volgende keer!


Gebruikte Materialen

                       



Geen opmerkingen: