woensdag 6 september 2017

Herfst, Herfst wat heb je te koop...


Herfst, herfst wat heb je te koop...
Zeker meer dan 1000 bladeren op een hoop.
De Painted Harvest is een prachtige stempelset met bijbehorende blaadjes pons uit de herfst/wintercatalogus.
Zo leuk, je kunt er zulke mooie projecten mee maken.
Ik heb mijn klanten al een klein voorproefje van de set gegeven. Een ieder die bij mij een bestelling doet krijgt van mij een leuke bedankkaart.
     
                                                     
En dat het gewaardeerd wordt, blijkt uit de leuke reacties die ik heb gekregen. Painted Autumn Designer Series Paper is het bijpassende papier.

Ook aan de slag met deze set? Ik verzorg graag je bestelling. Deze kun je doorgeven op creatiefmetmarsie@outlook.com of 06-23508050

Workshop met deze set vindt plaats op 15 september 2017. Meer info vind je hier


Geen opmerkingen: