woensdag 19 april 2017

On Stage Live Amsterdam

Hallo,

Het heeft eventjes geduurd, maar hier dan eindelijk weer een bericht.😎
Ik ben samen met mijn upline Monique Thiessens naar On Stage Live in Amsterdam geweest. Dit is een bijeenkomst van Stampin'Up demo's van all over the world. Hier krijgen we de nieuwe jaarcatalogus, mogen we met de nieuwe producten aan de slag en krijgen we trainingen.
SUperleuk om dit mee te maken. Wat een happening... ruim 800 gelijkgestemden die elkaar inspireren en motiveren. Met recht een feestje waar je bij moet zijn geweest.
Een van mijn doelstellingen is, om regelmatiger op mijn blog berichten te posten. Hieronder vind je nog een filmpje van On Stage en de swaps die ik heb ontvangen. Swaps zijn projectjes die je onderling ruilt om zo nieuwe ideeën op te doen. Ik had er zo'n vijftig gemaakt. Veel plezier met kijken!


Groetjes Margriet Siekman


Geen opmerkingen: